13 Şubat 2017 Pazartesi

Küçük bir not...

Blog'a başlarken çok da planlı bir yol belirlememiştim. İlk iki gün 18'er gazete inceledim. Esasında bu miktarın fazla olduğunu anladım. Neticede benim de çeşitli ilgi alanlarım var ve onlara da odaklanmam gerek. Bu rakamı 5'e indiriyorum. Tabi bu 5 gazete her zaman aynı gazeteler olmayacak. Sırayla her gün farklı gazeteleri inceleyeceğim. Bunun dezavantajı malum gözden kaçırma durumu. Artık şansıma güveneceğim burada. Hem böylece siz takipçiler için de okuması kolay olur diye umuyorum.

Yarından itibaren şöyle bir programı uygulamaya çalışacağım;

Pazartesi: Yeni Şafak, Akşam, Milliyet, BirGün, Cumhuriyet.

Salı: Sabah, Karar, Hürriyet, Sözcü, Evrensel.

Çarşamba: Star, Takvim, Posta, Yeniçağ, Aydınlık.

Perşembe: Türkiye, Yeni Akit, Vatan, Yeni Asya, Yurt.

Cuma: Güneş, Milat, Habertürk, Ortadoğu, Milli Gazete.

İlaveten her gün, o gün programda olmayan bir iktidara yakın ve iktidara muhalif gazetenin manşeti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder