25 Mart 2017 Cumartesi

Yeni bir program

10 Şubat'ta ilk gönderiyi attığımdan bu yana bayağı olmuş. Sayfa incelemelerim pek tabi ki akademik düzeyde değil. Şimdilik böyle bir iddiam da yok. Tamamen tarafsız da değilim, biliyorum. Elimden geldiğince hak teslim etmeye çabalarım lakin bir duruş noktam da var.

İlk iki gün 18'er gazete incelemiştim. Sonra bunu Hafta içi her gün 5 gazete ve iki ilave manşet olarak değiştirdim. Malumunuz ki okul, ders çalışma, kitap okuma, başka diğer uğraşlara eğilme vesaire derken ya buraya olan ilgim azalıyor ya da diğer yapılacaklara süre kalamıyor. Her zaman nitelikli işler çıkarma amacında oldum. Oluşturduğum her blogda ve sosyal medya hesabında bu böyle.

Gazeteleri biraz daha azaltma yoluna gidiyorum. Artık hafta sonları da dahil. Günde 3 gazete ve ilave 4 manşet olacak. Bununla birlikte artık daha detaylı ve yorulmadan inceleme fırsatı doğar diye düşünüyorum. Hem de daha nitelikli paylaşımlar gerçekleştirebilirim.

Eski programda yer verdiğim Yeni Akit, Milat, Ortadoğu ve Yeni Asya gazetelerini çıkardım. Tabi ki bu gazeteler "ilginç" işlere imza atarlarsa paylaşırım. Bununla birlikte toplumsal hadiselerde o güne özel olarak tüm gazete manşetlerine bakacağız.

Yeni program şöyle;

Pazartesi: Sabah, Hürriyet, BirGün.

Salı: Akşam, Habertürk, Cumhuriyet.

Çarşamba: Yeni Şafak, Milliyet, evrensel.

Perşembe: Star, Posta, Yeniçağ.

Cuma: Türkiye, Vatan, Yurt.

Cumartesi: Takvim, Aydınlık, Sözcü.

Pazar: Güneş, Karar, Milli Gazete.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder